De woeste weg forum logo
Het is momenteel Do Mrt 28, 2024 4:19 pm

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten. U kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2013 12:04 pm 
Offline
Site Admin

Geregistreerd: Di Okt 02, 2012 1:38 pm
Berichten: 200
Woonplaats: Katwijk aan/zee
Beste forumleden,

Vanaf heden gaat het roer geheel om, dit forum is nu veranderd van discussieforum naar vragenforum. Zoals eerder gezegd, heb ik me vreselijk vergist wat er zoal op dit forum is afgekomen. Hetgeen ik beoogt had werd niet bereikt omdat dit forum overspoeld werd door allerlei wind van on-Bijbelse leer. Zoals het tot op heden ging deed dit forum afbreuk aan de boodschap van mijn website. Daarnaast moeste de stille goeden onder de luidruchtige kwaden lijden. Dat is nu verleden tijd! Zij die opzoek zijn naar een gezellige godsdienstige babbelbox verwijs ik naar andere fora, maar zij die echt met vragen lopen kunnen ze hier stellen. Anderen kunnen dan meelezen, of na een verzoek in het onderwerp aan de mods, hieraan deelnemen. Het is de bedoeling dat de admin en de mods de vragen beantwoorden. Als meelezers een nuttige bijdrage willen aanlezen, kan en mag dit uiteraard via de PB-box. Na een antwoord van een van de mods, kunt u nogmaals vragen stellen. Het kan soms even duren voordat u antwoord krijgt. Stel geen spitsvondige vragen waar u zelf het antwoord al op weet, of om iemand uit de tent te lokken. Ik keer me tot niemand persoonlijk en ook tegen geen kerkverband. Dus ger-gemmers met raadsels en vragen zijn en blijven gewoon van harte welkom, maar ger-gemmers die ons de oren wensen te wassen worden na een enkele waarschuwing van dit forum verbannen. Sommige discussies worden verwijderd, en andere discussies gaan vanaf nu op slot. Als u een vraag wilt stellen opent u gewoon een nieuw onderwerp.

Vriendelijke groet,
D.J. Kleen

_________________
Houdt u zich a.u.b. aan deze regels van dit forum: viewtopic.php?f=18&t=10&p=10#p10


Omhoog
 Profiel  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten. U kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
POWERED_BY
Vertaald door phpBBservice.nl.