De woeste weg forum logo
Het is momenteel Vr Mrt 29, 2024 3:33 pm

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 646 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 65  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 11:36 am 
Offline
Site Admin

Geregistreerd: Di Okt 02, 2012 1:38 pm
Berichten: 200
Woonplaats: Katwijk aan/zee

_________________
Houdt u zich a.u.b. aan deze regels van dit forum: viewtopic.php?f=18&t=10&p=10#p10


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 12:44 pm 
Offline
Moderator

Geregistreerd: Ma Okt 08, 2012 9:43 am
Berichten: 24


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 1:12 pm 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: Di Dec 18, 2012 10:53 am
Berichten: 14
Het is zo ingewikkeld geworden allemaal, vind ik.

Ik houd het bij de uitspraak van Jezus Zelf: Mattheüs 18 vers 1 - 4:

''Te dierzelfder ure kwamen de discipelen tot Jezus, zeggende: Wie is toch de meeste in het Koninkrijk der hemelen?
En Jezus een kindeken tot Zich geroepen hebbende, stelde dat in het midden van hen;
En zeide: Voorwaar zeg Ik u: Indien gij u niet verandert, en wordt gelijk de kinderkens, zo zult gij in het Koninkrijk der hemelen geenszins ingaan.
Zo wie dan zichzelven zal vernederen, gelijk dit kindeken, deze is de meeste in het Koninkrijk der hemelen''.

Worden als een kind en luisteren naar wat de Heere Jezus zegt .. dan kun je toch nóóit verdwalen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 1:40 pm 
Offline

Geregistreerd: Za Dec 01, 2012 12:43 pm
Berichten: 50


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 1:41 pm 
Offline
Moderator

Geregistreerd: Do Okt 04, 2012 11:42 am
Berichten: 36


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 2:14 pm 
Offline

Geregistreerd: Di Okt 09, 2012 9:54 am
Berichten: 47


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 5:46 pm 


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 6:02 pm 
Offline

Geregistreerd: Vr Okt 05, 2012 8:23 am
Berichten: 140
Ik kan heel kort hier in zijn en dat is niet liefdeloos, misschien mag u gaan zien dat het uit liefde is!!

Dood is dood, voor de dood is en kent u geen leven niets maar ook helemaal niets.

Ik weet niet of u wel eens bij een dierbare overledene heb gestaan u wil en kan hem /haar niet missen u kunt roepen en wat dan ook hij / zij zal nooit ontwaken hij / zij is overleden dood u kunt niets doen, ga mee naar de vriend van de Heere Jezus hij was dood, ja voor de mens wel maar de Heere Jezus riep hem toe in zijn doodstaat Lazarus sta op! U kent de geschiedenis zo is het ook in de wedergeboorte levend gemaakt / opgewekt door God in Christus alles wat dit niet is, is het niet.

Zie ook die tollenaar in die boom dood geen enkel leven in hem, de Heere Jezus sprak hem toe volg Mij, niet straks morgen of overmorgen volg Mij onvoorwaardelijk geen tussen of een derde weg maar De Weg, DE Waarheid en Het Leven, om eeuwig met Hem te mogen zijn, iets van mij NEE alles Uit Hem,Door Hem, en tot Hem

Wij moeten getrokken worden als een vuurbrand zie Zach, verkoolt niets meer waard om uit die doodstaat opgewekt te worden door God in Christus buiten Hem is er geen leven maar de eeuwige dood.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 6:44 pm 


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2012 6:47 pm 


Omhoog
  
 
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 646 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 65  Volgende

Alle tijden zijn UTC [ Zomertijd ]


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
POWERED_BY
Vertaald door phpBBservice.nl.